Harmonia jazzowa na gitarze

A | Akord 7 w układzie rozległym | Akord Cmaj7 w układzie rozległym | Akord m7 w układzie rozległym | Akord m7♭5 w układzie rozległym | Akord maj7 w układzie rozległym | Akord zmniejszony | Akordy bez prymy | Ależ!

B | Barwa akordu | Bemol | Blues | Blues jazzowy | Blues mollowy | Blues parkerowski | Blues w F-dur

C | Chwytanie i łączenie akordów

D | Drop two

F | Funkcje harmoniczne | Funkcje poboczne

G | Gama chromatyczna

I | II-V-I (dwa pięć jeden) | Instrument transponujący

K | Kwinta | Kwinta zmniejszona

N | Nona wielka

O | Ograniczenia gitary | Ogrywanie akordu | Oznaczenia akordów

P | Pentatonika | Pentatonika C-dur | Po co jest teoria muzyki | Podstawy teorii muzyki | Półton

S | Septyma | Septyma akordu | Septyma mała | Septyma wielka | Skala chromatyczna | Strona główna | Substytut dominanty | Sztuczki harmoniczne

T | Teoria muzyki | Tercja | Tercja akordu | Tercja i septyma | Tonika

U | Układ rozległy

W | Wprowadzenie do budowania akordów | Wstęp | Wtrącenie

Ł | Łączenie najbliższą drogą